helloi!

tjosan tjosan! jag är hemma nu, ska snart på skidträning. det blir troligtvis inte så många inlägg idag.
jag var på stan idag, köpte två par jeans (ett par mörka ett par ljusa) på cheap monday. nu när jag kom hem insåg jag tyvärr att dom ljusa var sjukt obekväma och inte riktigt så höga som jag vill ha dom. men det kanske blir snyggt till våren med en over sized t-shirt till...?
sen skulle jag köpa ett par skor, men dom var slut. gosh vad jag blev ledsen!
istället för skorna köpte jag en svart baddräkt. hehe, det låter lite knep - men jag har den som ett linne liksom. sjukt snygg i alla fall. jag kommer att ladda uopp lite bilder om jag har tid & internet imorgon på ingarö - jag bor i stan ikväll. men jag kan bara inte hitta usb sladden till min kamera. aja, kram kram.
all yours, elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0