i taket lyser stjärnorna.

såg den fantastiska filmen i fredags. jag vet inte om jag någonsin har gråtit så mycket till någon film i hela mitt liv. jag kommer inte berätta en massa ur handlingen, utan ni måste helt enkelt se den själva. det är bäst om man är i ca 13-15 års åldern tror jag. det är då man förstår bäst. man förstår verkligen hur det är då. som de flesta vet så är filmen baserad på boken med samma namn. ja, filmen har samma handling som boken, men det är inte samma händelser. min favoritlinje i boken var: Det rinner på utsidan, det rinner på insidan. Det rinner överallt. Tårar.
Oj, när jag läste det - flöööööödade tårarna! Men även om både filmen och boken är sorglig, så är den också riktigt rolig. och jag kände mig verkligen så lycklig när jag gick ut från biografen.
så, se filmen nu!
all yours, elsa

thydells




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0