Nattnatt!

Nu måste jag verkligen gå och nussa kudde. Men jag har ett big problema. Mitt rum är stökigt stökigt, så stökigt så jag inte kan sova i min säng. Jag får nog sova i soffan inatt. Men nej. Den är också full av kläder, och allt möjligt man kan hitta. Hmm, nu har jag ingenstans att sova men jag får väl lösa det på något sätt.

Jag känner mig heller inte så jättebra. Liksom mår illa. Jag har varit jättestressad på sistone och det kanske är därför.
Aja, sov gott!

Kisses, Sara


Den bilden kan jag gott bjuda på!

Kommentarer
Postat av: alice

tjena tjena

sara, var har du fått det armbandet du har på bilden ifrååån ? Jag bara undrar, för min moster gör nämligen egna smycken som hon sedan säljer och hon har gjort just såna ! :)<3

2009-02-03 @ 20:23:28
Postat av: alice

tjena tjena

sara, var har du fått det armbandet du har på bilden ifrååån ? Jag bara undrar, för min moster gör nämligen egna smycken som hon sedan säljer och hon har gjort just såna ! :)<3

2009-02-03 @ 20:25:07
Postat av: Sara&Elsa svarar

Jag har faktiskt köpt dem i Kina för ganska längesen, typ september eller ngt. <3

2009-02-03 @ 21:22:10
URL: http://twoinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0