SKID DAG

Bonjour mon cheries!
Jag ska på skid dag med klassen imorn - ROLIGT! Jag har nya skidor, ny skiddress, so i'm gonna rock it!
Min matsäck är en smarrig wrap, underbara maryland kakor, och en ekogologisk saft sak. Jag såg den i affären och tyckte att den såg god ut. Det var den kan jag säga er. Jag kommer att ladda upp lite bilder från dagen sen. Jag tror inte att jag kommer att kunna göra några inlägg imorgon - jag kommer hem från kungsberget ganska sent tror jag. Sen så måste jag plugga när jag kommer hem. Jag har både so och no prov på tisdag.. Håll tummarna åt mig.

Ikväll kommer filmen The Holiday rulla på min tv skärm. Den går på trean klockan nio.

- Vi har ny header - vad tycker ni?

All yours, Elsa

Kommentarer
Postat av: vilma

snygg header, saara har du fixat en åt mej ? <3 (A)

2009-02-01 @ 20:55:51
URL: http://dendarvilma.blogg.se/
Postat av: alice

asssååå ja måste bara säga de va ... NAJSSSS! mehe....ehee...elsa, du du duduuu ..du vet va ja menar ! eller ?ojsan..

2009-02-02 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0