skiing - posh style.

som ni vet så var jag på skidresa med skolan idag. det var verkligen skitkul! jag älskar att åka skidor.
därför så blir det ingen dagens outfit idag. för att mitt underställ är inte direkt skitsnyggt. någon annan som däremot har en - jag vet inte, men relativt speciell skid outfit. är självklart victoria beckham.

hon har hela sin skid dress från chanel. och även om jag älskar chanel - trots att jag inte äger någonting från märket - så tycker jag att det är lite fånigt. jag menar, chanel skidorna är typ inte särskilt bra. och har man så mycket pengar som hon har, och som hon kan spendera - så är det smartare att köpa ett par bra skidor. aja, jag tänkte bara tycka till lite.

All yours, Elsa



gammal bild, men ska det va, så ska det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0