hello!

okej, tjena! jag är hos katinka nu...
jag tänkte bara be om ursäkt för hur få inlägg jag har skrivit den här veckan. jag bor på landet, så jag har inget internet för tillfället. nästa vecka så bor jag hos pappa och då LOVAR jag er att jag ska blogga tusen gånger mer!
sen tycker jag att ni som kritiserar vår blogg bara kan sluta. om vi låter er leva era liv, så kan väl ni låta oss leva våra?
och sluta jämföra mig och sara med varandra, vi vet våra skillnader. och den som sa att jag var kortare än sara, har troligtvis ingen avstånds uppfattning. aja, jag blev bara lite trött av att gå igenom alla taskiga komentarer.
alla gulliga läsare, tack för att ni läser vår blogg - fortsätt så!
all love, elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0