PUMPTIPS

Vi fick nyss in en komentar av någon som uppenbarligen behöver hjälp att hitta ett par snygga pumps - självklart till ett rimligt pris, vilket inte är det lättaste att göra.

såhär skrev hon:
snart ska jag ha "tjej middag"och jag har nyss köpt en jätte fin kjol, jag läser eran blogg med stort intresse och ni har så många bra tips så jag undrar om ni kanske vet en bra affär/hemsida där man kan köpa fina pumps?(till okej budget)
kramar ;)

Då har jag ett flertal tips kan jag säga! Just nu på H&M har dom ett par sjukt snygga pumps. Dom ser ut att vara i typ ormskinn i rosa, turkost och vitt. Jag ska faktiskt själv köpa dom tror jag! Tyvär har jag inte någon bild, dom finns inte på hemsidan.

Sedan har jag hittat två par klassiska pumps från Forever 21.



 

Sedan kan du även gå in på en hemsida som heter Go Jane, där dom har riktigt snygga - och billiga skor.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för alla tips tror jag tar dom från h&m testade dom i dag dom e så snygga tack

fortsätt blogga (kanske lite mer dagens om ni vill,bara ett förslag :S)tack igen kramar ;)

2009-01-27 @ 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0