rastabasta!

sitter här i mina rastaflätor som ska göra mitt hår lockigt imorn. jag ska byta min klänning från topshop till ett par vita spetstights. jag behöver verkligen ett par - och klänningen var på tok för dyr. nu blir mamma glad. jag tjänar en bundel på att byta den. nu tittar jag på Den rätte för Rosing - efter det ska jag se på desperate housewifes och äta pannkakor, eller kanske toast mackor... det blir toast mackor - jag orkar inte göra pannkakor. godnatt på er!


älskar mary kate's solglasögon - kommer att satsa på runda solglasögon i sommar.
love for all, elsa

Kommentarer
Postat av: Alisa

hennes stil är typ bäst!

2009-03-10 @ 21:37:05
URL: http://lljubavii.devote.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0